هنگامی که شما در حال تولید یا راه اندازی یک محصول ، خدمات یا تجارت جدید هستید ، می خواهید یک حس کلی در مورد چگونگی پذیرش بازار هدف شما نسبت به آن داشته باشید.

به طور معمول ، این کار از طریق تحقیقات گسترده در بازار انجام می شود - و یکی از مؤلفه های اصلی فرایند تحقیقات بازار ، اجرای یک گروه متمرکز است.

یک گروه متمرکز ، گروه کوچکی از مردم است که معمولاً نماینده بازار هدف شما هستند ، که شما ایده ها و سؤالاتی را در مورد محصول ، خدمات و یا مشاغل خود اجرا می کنید. نتیجه ایده آل ، درک دقیق تری از چگونگی دریافت موضوع گروه کانونی توسط مخاطبان گسترده تر است و چه تغییراتی (در صورت وجود) باید قبل از انتخاب رسمی صورت گیرد.

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نمایندگی رسمی سمعک های آمریکا و اروپا در ایلام وبلاگ دبیرستان مولوی اصفهان Michelle وبلاگ یک رتبه زندگی را بنوش سپر بلا Grace